Aby zwrócić produkt

Jeśli chcesz zwrócić otrzymany produkt masz na to 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Nie musisz podawać żadnej przyczyny zwrotu.

Staramy się uprosić procedurę jak tylko się da. Jedyne co musisz nam przekazać to nr. rachunku bankowego oraz dowód zakupu.

Aby zwrócić:

  1. Zapakuj produkt i dołącz następujące dokumenty:
    • informację o rachunku bankowym, na który mamy zwrócić pieniądze,
    • dowód zakupu lub jego kopii
  2. Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie nie wskazującym na używanie produktu oraz posiadać oryginalne metki.
  3. Towar podlegający zwrotowi musi być w stanie nie wskazującym na używanie produktu oraz posiadać oryginalne metki.
  4. Przesyłkę odeślij pocztą lub kurierem do nas na adres (na swój koszt):

    ONJU Bartosz Szkudlarek
    ul. Nike 38/28
    02-447 Warszawa
    W razie problemów, możesz skontaktować się z nami:
  5. Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze za zwrócony towar oraz koszty przesyłki (od nas do Ciebie). Koszty przesłania towaru do nas musisz pokryć samodzielnie. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na rachunek bankowy przekazany z przesyłką.

Jak reklamować produkt

Jeśli zakupiony towar posiada wady możesz go reklamować. Aby to zrobić:

  1. Zapakuj produkt i dołącz następujące dokumenty:
    • zgłoszenie reklamacji zawierające następujące informację:
      • imię i nazwisko,
      • adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu,
      • przyczyna reklamacji,
      • data wystąpienia wady.
      • rachunku bankowym, na który mamy zwrócić pieniądze, jeśli nie będzie możliwe naprawienie produktu,
    • dowód zakupu lub jego kopię.
  2. Przesyłkę odeślij pocztą lub kurierem do nas na adres (na swój koszt) :

    ONJU Bartosz Szkudlarek
    ul. Nike 38/28
    02-447 Warszawa

    W razie problemów, możesz skontaktować się z nami:
  3. Po otrzymaniu przesyłki, niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni odniesiemy się do reklamacji. Jeśli możliwe jest naprawienie produktu, odeślemy ci (na nasz koszt) produkt naprawiony. W przeciwnym razie zwrócimy pieniądze za towar oraz za koszty przesyłki (od nas do Ciebie). Koszty przesłania towaru do nas musisz pokryć samodzielnie. Zwrot pieniędzy nastąpi przelewem na rachunek bankowy przekazany z przesyłką.