Regulamin sklepu
Regulamin sklepu internetowego
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy www.onju.pl (nazywany dalej Sklep) prowadzony jest przez firmę ONJU Bartosz Szkudlarek, prowadzoną w Warszawie (02-202), na ulicy Nike 38/28, NIP: 831-147-06-05, REGON: 731007690 (zwanym dalej Usługodawcą).
- Dane do doręczeń oraz dane kontaktowe Usługodawcy:
- ul. Nike 38/28, 02-202 Warszawa,
- adres poczty elektronicznej: onju@onju.pl
- telefon: +48 791 965 064.
- Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie i określa rodzaje oraz zakres usług świadczonych drogą elektroniczną warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczeniu usług elektronicznych oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
- Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną produktów, za pośrednictwem Internetu w Polsce i za granicą. Produkty oferowane przez Sklep są nowe, wolne od wad i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług sklepu internetowego zobowiązany jest do przestrzegania postanowień regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827).
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
II. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z następujących usług elektrycznych (zwanych dalej Usługami Elektronicznymi):
- zawieranie umów sprzedaży produktów dostępnych w Sklepie, wraz z płatnościami elektronicznymi,
- zapisywanie się, wypisywanie się do subskrypcji pocztowej (newsletter), publikowanie informacji dystrybuowanych emailowo,
- publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na stronach Sklepu.
- Świadczenie Usług Elektronicznych w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
III. WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale II pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej określona w rozdziale II pkt. 1. A. złożenia zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej określona w rozdziale II pkt 1. b. i c. zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Usług Elektronicznych, którym posługuje się Usługobiorca:
- komputer, tablet, telefon z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookie oraz JavaScript.
- W czasie korzystania z Usług Elektronicznych Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym, w szczególności podczas zawierania umowy sprzedaży Usługobiorca zobowiązany jest w szczególności do podania jego prawdziwego i aktualnego adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
IV. WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Ceny produktów dostępnych w Sklepie podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Produkt dostarczany poza granice Unii Europejskiej może rodzić po stronie Klienta obowiązek zapłaty cła lub stosownego podatku zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju przeznaczenia. W celu uzyskania dodatkowych informacji Klient proszony jest o skontaktowanie się z właściwym organem ds. celnych lub akcyzowych. Ceny produktów prezentowane na stronie nie zawierają kosztów przesyłki.
- Ceny produktów dostępnych w Sklepie są wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Sklep realizuje zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach roboczych tj. od 09:00 do 17:00. Zamówienia złożone w po godz. 15:30 będą realizowane następnego dnia roboczego, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- Do każdego zrealizowanego dołączany jest paragon fiskalny. Otrzymanie faktury VAT za zakupione produkty możliwe jest po poinformowaniu o tym Sklep, w formie e-mailowej – przed wysyłką produkty.
V. SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Usługodawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność elektroniczne w systemie tPay.com, obsługiwaną przez firmę Krajowy Integrator Płatności spółka akcyjna z siedzibą w Poznaniu, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN - wpłacony w całości;
- Dostawca płatności elektronicznych tPay.com, określa własny regulamin działania serwisu dostępny pod adresem https://secure.transferuj.pl/regulamin.pdf.
VI. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY
- Koszty dostawy produktów dostępnych w Sklepie określane są na podstawie sposobu dostawy oraz miejsca dostarczenia.
- Usługodawca umożliwia wybór następujących form dostawy produktów zamówionych w Sklepie:
- Na terenie Polski:
- Paczkomaty InPost, obsługiwane przez firmę InPost Paczkomaty Sp. z o.o – opłata w wysokości 12 złotych
- Poczta Polska – paczka – opłata w wysokości 12 złotych
- Na terenie Polski:
- W przypadkach, gdy dostawa nie może nastąpić w formie wybranej przez Klienta, Sprzedawca informuje Klienta o konieczności zmiany formy dostawy niezwłocznie oferując formy zastępcze. Konieczność zmiany formy dostawy może nastąpić w szczególności w przypadku Zamówienia Produktów z dostawą do Paczkomatu, które ze względu na gabaryty oraz kształty, nie mieszczą się w żadnej skrytce oferowanej przez Paczkomaty
VII. WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: onju@onju.pl
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
VIII. GWARANCJA PRODUKTU
- Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta, importera lub Sprzedawcy obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące (chyba że gwarant ustanowił inaczej) i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta.
- Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu.
- Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.
IX. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
- W przypadku stwierdzenia wady produktu zastosowanie ma procedura reklamacyjna opisana na stronie https://www.onju.pl/strona/zwroty-i-reklamacje, będąca częścią niniejszego Regulaminu.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
X. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Szczegółowa procedura odstąpienia od umowy znajduje się pod adresem: https://www.onju.pl/strona/zwroty-i-reklamacje